Live chat en chatbot Gem

Tijdens openingstijden maken we op de website gebruik van onze live chat waarmee je direct in contact komt met één van onze medewerkers. Buiten openingstijden kun je vragen stellen aan onze chatbot: digitale assistent Gem.

 

Zowel Gem als onze live chat vindt je rechtsonder op elke pagina.

Neem je contact met ons op via chat of social media zoals Facebook of Twitter? Houd er dan rekening mee dat we geen persoonlijke informatie geven en jou ook niet om persoonlijke informatie vragen. Dit mag niet volgens de privacy wetgeving. Als je een persoonlijke vraag hebt, dan helpen we je telefonisch verder of verwijzen je naar het beveiligde online aanvraagformulier.

De virtuele assistent is op dit moment alleen in het Nederlands beschikbaar. We hopen de chatbot binnenkort in meerdere talen te kunnen aanbieden.

Privacy

Gem, de virtuele assistent, geeft antwoord op vragen over producten en diensten van de gemeente. Hiervoor zijn geen persoonlijke gegevens van jou nodig. Het kan zijn dat je toch iets persoonlijks deelt. In deze privacyverklaring leggen we uit wat er dan gebeurt.
 

Stel je vraag