Openingstijden en adressen

Stap voor stap

  1. Maak een afspraak.
  2. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.
  3. Kom op het afgesproken tijdstip naar het Inwonersplein.
  4. Meld je aan bij de computer en neem je volgnummer.
  5. Neem plaats en wacht tot jouw volgnummer op een van de schermen verschijnt.
Let op

Op donderdag 14 december kun je geen aangevraagde documenten ophalen in verband onderhoud aan het uitgiftesysteem.

Het Inwonersplein (Stadskantoor) is geopend van maandag tot en met vrijdag. Zonder afspraak ben je welkom tussen 09.00 en 13.00 uur. Of maak een afspraak, dan kun je terecht tussen 13.00 en 16.30 uur. Op maandag- en vrijdagavond zijn we (alleen op afspraak) tot 19.00 uur open. 

Wil je je aangevraagde rijbewijs, paspoort of identiteitskaart ophalen? Daarvoor kun je zonder afspraak bij ons binnen lopen. Op maandag en vrijdag tussen 09.00 en 19.00 uur. En op dinsdag tot en met donderdag tussen 09.00 en 16.30 uur.

Uitzonderingen

Met een aantal zaken kunnen we je alleen helpen als je van te voren een afspraak maakt. Dit geldt voor:

  • Registratie Niet Ingezetene (RNI)

  • Uittreksel RNI

  • Naturalisatie (en naturalisatie door optie)

  • Verhuizen vanuit het buitenland

  • Trouwen

Bezoekers van het Inwonersplein