Openingstijden en adressen

Op het Inwonersplein is iedereen welkom van maandag tussen 8.30 en 19.00 uur, dinsdag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur.

Maak vooraf wel eerst een afspraak. Dat kan online of telefonisch via 14 040. Voor het ophalen van aangevraagde documenten hoef je geen afspraak te maken.

Stap voor stap

  1. Maak een afspraak.
  2. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.
  3. Kom op het afgesproken tijdstip naar het Inwonersplein.
  4. Meld je aan bij de computer en neem je volgnummer.
  5. Neem plaats en wacht tot jouw volgnummer op een van de schermen verschijnt.

Op zaterdag kun je alleen op afspraak terecht op het Inwonersplein voor onderstaande producten en diensten. Voor alle andere producten en diensten kun je op doordeweekse dagen een afspraak maken.

  • Paspoorten en identiteitskaarten (Nederlandse reisdocumenten)
  • Rijbewijzen
  • Verklaringen omtrent het gedrag (VOG)
  • Uittreksels BRP
     
blik op de entree van het Inwonersplein

Stel je vraag