Instructie Factuurvereisten Gemeente Eindhoven (inkomende facturen)

Alle facturen aan de gemeente Eindhoven moeten (verplicht) voorzien zijn van:

  • Het IBAN rekeningnummer van de leverancier.
  • Factuuradres van de gemeente: gemeente Eindhoven, Postbus 90150, 5600 RB Eindhoven.
  • Een recente factuurdatum (niet ouder dan 5 dagen).
  • Bij voorkeur: de afdeling (of naam) van de opdrachtgever binnen de gemeente.
  • Bij bestellingen/orders : het inkoopordernummer van de gemeente.

E-mail de factuur naar factuurportal@eindhoven.nl.

Let ook op de (aanvullende) factuureisen van de belastingdienst (www.belastingdienst.nl). Als één van de gegevens ontbreekt, kan de factuur geweigerd of geretourneerd worden. De leverancier moet de factuur dan herstellen om deze opnieuw in te sturen.

Vragen?

Neem dan contact op met onze Financiële Administratie (FA) via mailadres FA@eindhoven.nl.

Volledige (financiële) gegevens gemeente Eindhoven:
Gemeente Eindhoven
Postbus 90150
5600 RB Eindhoven
IBAN: NL22INGB0662860764
BTW nummer: NL001902763B03
KvK: 17272738
KvK vestigingsnummer 000024332801

Stel je vraag