sluit
Stuur door
Vul de uitkomst van de som in cijfers in, zodat het systeem weet dat u geen automatisch spamprogramma bent.

Wat kan ik doen als ik geen stadspas heb ontvangen?

Informeer bij de gemeente of de gemeente uw juiste adres heeft.

Elke nieuwe inwoner van Eindhoven die nooit eerder een stadspas heeft aangevraagd krijgt automatisch een stadspas. Dit geldt ook voor pasgeboren baby's waarvoor geboorteaangifte is gedaan. Dit gebeurt binnen 5 tot 10 werkdagen en hier zijn geen kosten aan verbonden. 

Ik ben nieuw in Eindhoven, maar heb geen stadspas ontvangen 

Als u een nieuwe inwoner van Eindhoven bent en geen stadspas heeft ontvangen dan kunt u contact opnemen met de gemeente via telefoonnummer 14040 of het contactformulier op onze website. De gemeente controleert dan uw gegevens en zorgt dat er een stadspas naar uw adres wordt gestuurd.

De gemeente stuurt geen nieuwe stadspas toe wanneer u langer dan één maand in Eindhoven woont en er in onze systemen een stadspas is aangemaakt, maar deze niet ontvangen is.  

Ik heb een stadspas aangevraagd, maar niet ontvangen

Wanneer u een stadspas heeft aangevraagd via een aanvraagformulier of via de website, maar deze niet ontvangen heeft, stuur dan een e-mail naar gemeente@eindhoven.nl. Vermeld in de e-mail uw naam en adresgegevens, en voeg een bewijs toe waarop te zien is dat u de stadspas heeft betaald.

Wij onderzoeken dan waarom u de stadspas niet ontvangen heeft en maken een nieuwe stadspas voor u aan.

Meer informatie

Contact Inwonersplein

Contactformulier

Telefoon:
14 040
Vanuit het buitenland:
+31 40 238 6000

Bezoekadres:
Stadskantoor, Stadhuisplein 10
5611 EM Eindhoven
Openingstijden

Postadres:
Postbus 90150
5600 RB Eindhoven