sluit
Stuur door
Vul de uitkomst van de som in cijfers in, zodat het systeem weet dat u geen automatisch spamprogramma bent.

Onderscheiding voor zes vrijwilligers Maxima Medisch Centrum

Zes vrijwilligers van het Maxima Medisch Centrum ontvangen een gemeentelijke onderscheiding

De heer Yasin Torunoglu, wethouder wonen, wijken en burgerparticipatie, reikte op donderdag 15 december gemeentelijke vrijwilligersonderscheidingen uit aan zes vrijwilligers.

Verdiensten

Mevrouw L.P. Wijnand-Visscher (penning)

Lous Wijnand doet al 12,5 jaar met veel inzet vrijwilligerswerk bij het patiëntenvervoer. Ze brengt de patiënten met rolstoel of bed naar de desbetreffende poliklinieken of operatiekamer. Daarnaast verricht ze werkzaamheden bij de Intensive Care, zoals bezoek ontvangen en begeleiden, koffie/thee schenken en de keuken opruimen.

Mevrouw C.J. van Vugt (penning)

Corrie van Vugt is al 12,5 jaar in dienst bij de geestelijke verzorging. Zij is begonnen met het vervoer van patiënten naar het auditorium voor de wekelijkse kerkdienst, zowel in bed als rolstoel van en naar de dienst. Na de beëindiging van de kerkdiensten op locatie Eindhoven is zij de cursus gastvrijheid gaan volgen. Wekelijks gaat ze naar de afdelingen om patiënten te bezoeken voor een praatje of een luisterend oor.

Daarnaast verzorgt ze de tijdschriften en andere paperassen zoals het inventariseren en opschonen; ze verzet veel werk achter de schermen op beide locaties.

Mevrouw A.M.C. Dragstra-van Aalst (penning)

Jeanne Dragstra doet al 12,5 jaar met veel inzet vrijwilligerswerk bij het patiëntenvervoer van en naar de afdelingen. Niet alleen tegenover de patiënten en het personeel is zij zeer gastvrij maar ook voor haar collega vrijwilligers is zij steun en toeverlaat.

Mevrouw G.J. van Loo-Engel (oorkonde)

Gera van Loo zorgt al 25 jaar voor het vervoer van de patiënten op drie middagen per week. Daarnaast zit ze beneden in de hal bij het informatiepunt waar ze de patiënten de weg wijst en zonodig naar de poliklinieken brengt. Gera heeft al eerder een penning gehad.

Mevrouw A.J.J.M. Lenatti-Vervloet (oorkonde)

Tony Lenatti zorgt al 25 jaar voor het vervoer van de patiënten. Momenteel verricht ze andere werkzaamheden door het ondersteunen van de vrijwilligers en de coördinatie van patiëntenvervoer. Ook zorgt ze voor bevoorrading van benodigde zaken op de vrijwilligerspost en de afdeling Intensive Care.

Mevrouw A.M.C. Verdaat-Vrijsen (oorkonde)

Netty Verdaat zorgt al 25 jaar met veel passie voor het vervoer van de patiënten, alleen of gezamenlijk met haar collega’s. Zij is voor een ieder behulpzaam en graag bereid een luisterend oor te bieden.

Onderscheiding voor zes vrijwilligers Maxima Medisch Centrum

Contact Inwonersplein